Image result for buy apartment

 

خرید آپارتمان در گرجستان

در این نوشته قصد داریم فواید خرید آپارتمان در گرجستان – خرید خانه در گرجستان و همچنین مزیت های آن را نسبت به خرید آپارتمان در ترکیه شرح دهیم.

طبق قانونی که در سال ۲۰۱۵ میلادی در پارلمان گرجستان به تصویب رسید ، اتباع خارجی می توانند از طریق خرید خانه در گرجستان یا خرید ملک در گرجستان، اقامت گرجستان را کسب کنند، که منظور از اقامت گرجستان در حقیقت اخذ آی دی کارت گرجستان است، که درباره آن به صورت کاملا مفصل در نوشته اقامت گرجستان با خرید ملک توضیح داده شده است.

فواید خرید آپارتمان در گرجستان در مقایسه با خرید آپارتمان در ترکیه به شرح زیر است :

۱ – حداقل با خرید ۳۵۰۰۰ دلار آمریکا ملک در گرجستان می توانید اقامت گرجستان را از آن خود کنید در حالی که این رقم در ترکیه جهت خرید یک آپارتمان معمولی هم کفایت نمی کند.

خرید آپارتمان در تفلیس

۲ – اقامت گرجستان با خرید ملک پس از شش سال تبدیل به اقامت دائم گرجستان می شود که می توانید شرایط لازم آن را در لینک های زیر مطالعه کنید :

اقامت دائم گرجستان

اخذ پاسپورت گرجستان

در حالی که با خرید آپارتمان در ترکیه شما نمی توانید اقامت دائم ترکیه را از آن خود کنید و فقط سالانه اقامت شما در ترکیه تمدید خواهد شد.

۳ – دورنمای پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا با توجه به اینکه فاز دوم پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا چند ماه پیش به تصویب پارلمان اتحادیه اروپا رسید بسیار روشن تر از ترکیه است و در صورت پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا قیمت ملک خریداری شده توسط شما حداقل سه برابر خواهد شد.

خرید خانه در تفلیس

۴ – متوسط خرید آپارتمان در تفلیس پایتخت گرجستان حدود مترمربعی نهصد دلار آمریکا است در صورتی که این مقدار در آنکارا پایتخت ترکیه و همچنین شهرهای توریستی آن بیشتر است.حال آنکه حتی خرید آپارتمان در گرجستان در شهرهایی به غیر از تفلیس بسیار ارزان تر است و با حدود چهارصد دلار برای هر مترمربع هم می توان این کار را انجام داد. خرید خانه در تفلیس نیز اگر آن ملک نوساز نباشد هم می توان با حدود مترمربعی پانصد تا ششصد دلار آمریکا هم تهیه کرد. لازم به ذکر است که قیمت متوسط نهصد دلار برای هر مترمربع خرید خانه در تفلیس جهت تهیه ملک نوساز ، منظور بوده است.

جهت مشاوره خرید آپارتمان در گرجستان – خرید آپارتمان در تفلیس – خرید خانه در تفلیس و امور مربوط به اقامت گرجستان با خرید ملک از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه دیسکاور بهره مند شوید.

 

برگرفته شده از سام جورجیا