اقامت از طریق ازدواج در گرجستان

اقامت از طریق ازدواج در گرجستان

اقامت از طریق ازدواج در گرجستان

اقامت گرجستان از طریق ازدواج

 با توجه به تماس های مکرر مخاطبان دیسکاور تصمیم گرفتیم اقامت از طریق ازدواج در گرجستان را به صورت مفصل توضیح دهیم تا به به برخی از سوالات و ابهامات هموطنان گرامی پاسخ داده باشیم.

اقامت گرجستان از طریق ازدواج شامل حال تمام اشخاصی می شود که با تبعه گرجی ازدواج کنند و قانون اقامت از طریق ازدواج در گرجستان با اتباعی که به هر نحوی پناهنده گرجستان هستند ، شامل نمی شود.

هر شخصی چه زن و چه مرد در صورت ازدواج با یک تبعه گرجی می تواند حداکثر یک ماه پس از ازدواج با ارائه مدارک مربوطه شامل سند ازدواج ، پاسپورت ، عکس و تقاضای رسمی ، اقامت دائم گرجستان را کسب کند منتهی این اقامت دائم معمولا به خانم هایی که با مرد گرجی ازدواج می کنند سریعتر و طبق قانون تعلق می گیرد ولی در مورد آقایان با اینکه قانون برای همه یکی است نیاز به بررسی های بیشتری دارد زیرا تجربه پلیس گرجستان حکایت از صوری بودن اکثر ازدواجهای آقایان در گرجستان دارد به همین دلیل این پروسه برای آقایان ممکن است یکسال و یا حتی بیشتر زمان ببرد.

طبق قانون حداکثر تا یکسال پس از اقامت دائم فرد متقاضی می تواند تقاضای اخذ پاسپورت گرجستان را بدهد به شرطی که طبق قوانین جدید تسلط کامل به زبان گرجی داشته باشد و اطلاعات وی درباره تاریخ و جغرافیای گرجستان کامل باشد زیرا از این موارد در مصاحبه اخذ پاسپورت توسط افسر مهاجرت سوال می شود.

توصیه به دوستانی که قصد اخذ اقامت ازدواج گرجستان را دارند :

۱ – در گرجستان جو به گونه ای است که همیشه راه راست کوتاهترین راه است.

۲ – ازدواج با یک تبعه گرجی با توجه به تفاوت های اساسی در زمینه فرهنگ و تمدن ، ادیان ، زبان محاوره ، نوع پوشش و حتی ساده ترین چیز مثل نوع غذاها که بین دو ملت ایران و گرجستان بسیار متفاوت است، باعث می شود که شما تفکر بیشتری در زمینه ازدواج در گرجستان داشته باشید تا به مانند خیلی از دوستانی که در گرجستان فقط از روی عواطف فریب خوردند و بعدا پشیمان شدند نشوید.

۳ – در صورت ازدواج صوری در گرجستان ، پلیس اطلاعات این کشور به حدی قوی است که فورا متوجه می شود زیرا معمولا دخترها و زن های خیابانی با اخذ پول اقدام به چنین ازدواجی با مردان خارجی می کنند و یا برعکس….بنابراین پلیس اطلاعات گرچستان با یک تحقیق ساده متوجه این موضوع می شود و شما را رد می کنند… بنابراین مراقب افراد سودجو که از طریق این روش می خواهند از شما مبالغ هنگفت بگیرند باشید. خانواده های اصیل و خوب گرجی که تعدادشان هم زیاد است حتی اگر میلیارد دلار هم بهشون بدهید زیر بار چنین ازدواج های صوری نخواهند رفت زیرا مردم گرجستان بسیار مذهبی هستند و بارها و بارها ما این نکته را متذکر شده ایم.

۴ – در آخر هم متذکر می شویم که هرکس با فرهنگ و تمدن خودش ازدواج کند قطعا موفق تر خواهد بود.پاینده و پیروز باشید. به نقل از سام جورجیا

شرایط ازدواج در گرجستان + اقامت گرجستان از طریق ازدواج   

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد اخذ اقامت از طریق ازدواج در گرجستان با کارشناسان و متخصصان گرجی با دیسکاور تماس بگیرید.