دلیل بوجود آمدن برخی از مشکلات برای هموطنان عزیز برای خرید ملک در گرجستان و مسائل مربوطه توصیه هائی را برای شما عزیزان پیش از خرید املاک و مستغلات در گرجستان برای شما داریم که توصیه می کنیم به این موارد توجه فرمائید :

خرید ملک در گرجستان

  • هموطنان گرامی توجه داشته باشید که پروسه خرید ملک در گرجستان می بایست حتماً از طریق بنگاه های معتبر انجام شود و در صورتی که با بنگاه های گرجی معامله می نمائید پیش از بکارگیری یک مترجم گرجی هیچگونه سندی را امضا ننمائید .
  • برای خرید املاک و دیگر موارد در گرجستان، عجول نباشید، لازم است ماه ها تحقیقات گسترده به عمل آورید، خرید ملک یک پروسه نسبتاً پیچیده است، می بایست در مورد موضوعات بسیار مختلفی تحقیق نمائید، همانند دیگر کشورها و حتی در کشور خودمان برخی از بنگاه ها تنها بصورت یک دسته پول به شما نگاه می کنند و تنها پول شما را می خواهند، پس سعی کنید قبل از خرید مشاوره از شرکت های معتبر حقوقی در گرجستان اخذ نمائید .

 

  • پیش از خرید در گرجستان، اطلاعات لازم و مهم در خصوص خرید ملک در ایران را از بنگاه های املاک بپرسید، پس از سفر به گرجستان سعی کنید ماه ها از شرکت های ایرانی، گرجی و یا دیگر ملیت ها واقعیات خرید املاک و مستغلات در گرجستان را جویا شوید. بنگاه املاک در گرجستان می تواند برای شما بسیار مفید باشد، به هیچ وجه از کسب اطلاعات غافل نشوید .
  • کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص املاک را از فروشنده پرسیده، روی کاغذ آورده و پیش از هر اقدامی استعلامات مورد نظر را در گرجستان بگیرید .
  • به هیچ عنوان، هیچگونه مبلغی را پیش از تحقیق و حصول اطمینان به مالک پرداخت ننمائید. ملک مورد نظر شما هیچ جا نمی رود و تا زمانی که کلیه واقعیات ملک مشخص نشود دیسکاور به شما هیچگونه پیشنهادی در خصوص خرید نمی دهد.
  • پیش از خرید سند ملک خریداری شده را حتماً مورد بررسی دقیق قرار دهید، یک کپی از آن تهیه نموده و ترجمه دقیق فارسی و انگلیسی آن را بررسی نمائید .
  • در گرجستان قشر بسیاری از فروشندگان و مالکان بسیاری از نکات مهم را از خریدار پنهان می نمایند، تنها کسی که در این حالت متضرر خواهد شد خریدار است پس باز هم تحقیق و جلوگیری از هرگونه عجله را پیشه کار خود قرار دهید .
  • برای خرید ملک و در فاز تحقیقات از خرج کردن نهراسید، برخی مواقع خرج های کوچک می تواند واقعیاتی تلخ را برای شما روشن کند و شما را متضرر هزاران دلار ننماید .
  • نسبت به قوانین دقیق خرید ملک در گرجستان آگاه باشید، قوانین در برخی موضوعات متفاوت با کشور خودمان است .
  • دیسکاور با تجربه بالا در امور مربوط به ملک و املاک تا به حال بیش از ۵۰ مورد ملک مشکل دار را شناسائی نموده و پیش از خرید به خریداران و هموطنان گرامی اطلاعات لازم را ارائه کرده، لذا می توانید بصورت رایگان از خدمات گروه املاک دیسکاور بهرمند شوید . افتخار ما راهنمائی شماست .
  • اگر سرمایه شما محدود است، بدنبال ریسک بالا نباشید، مهمترین گزینه برای شما برای یک مهاجرت موفق آرامش است. به هیچ عنوان آرامش را از خود و یا خانواده خود سلب ننمائید .
  • دیسکاور پیشنهاد دارد پیش از خرید ملک در گرجستان، اگر به قصد زندگی در گرجستان به این کشور می آئید ابتدا خانه ای را ۶ ماهه اجاره نمائید، به نکات اجاره خانه در گرجستان توجه کنید و سپس بعد از انجام تحقیقات فراوان هزینه کنید و ملک بخرید .

در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید ملک در گرجستان، در قسمت نظرات ما را مطلع نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ مناسب را برای شما ارسال نمایند .

 

برگرفته شده از سام جورجیا