در این مقاله به یکی ازبهترین فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان ، گردشگری خواهیم پرداخت.


5 دلیل مهم که سرمایه گذاری در گردشگری گرجستان را یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان می دانیم:


  • طبیعت و فرهنگ غنی گرجستان

گرجستان در میان کشورهای جهان دارای تنوع زیستی فراوان است و همچنین دارای منابع طبیعی و فرهنگی غنی میباشد، وجود بیش از 12000 خانه تاریخی و فرهنگی که چهار تا از آنها در فهرست میراث جهانی یونسکو گنجانده شده است نیز بر جاذبه های توریستی آن افزوده است.
.

  • منطقه مرکزی

گرجستان یک منطقه مرکزی است که در کوتاه ترین مسیر بین اروپا و آسیا واقع شده است. بازدید کنندگان بین المللی با دسترسی آسان به سه فرودگاه بین المللی (تفلیس، باتومی و کوتائیسی)، راه آهن مدرن و پیشرفته و سیستم ویزای آزاد می توانند از سفر به این کشور لذت ببرند. بازدیدکنندگان می توانند از گرجستان ویزای رایگان شهروندی دریافت نمایند و با کمک آن به 94 کشور سفر کرده و اجازه اقامت در50 کشور را دریافت نمایند و در گرجستان به مدت 90 روز در یک دوره یک ساله اقامت داشته باشند.

  • نرخ رو به رشد بازدید کنندگان بین المللی

با توجه به گزارشهای سازمان جهانی گردشگری، گرجستان در طول سه سال گذشته در میان کشورهای اروپایی یکی از بالاترین نرخ رشدهای گردشگران بین المللی را داشته است. میانگین تعداد گردشگران بین المللی گرجستان از سال 2007 تا کنون بطور متوسط سالانه 23 درصدافزایش داشته است.

  • تنوع استراحتگاه در گرجستان

در حالی که در منطقه آجارستان Adjara بخاطر سواحل زیبای دریای سیاه و سبک زندگی مردم این منطقه و همچنین استراحتگاههای زمستانی تفریحات فوق العاده ای از جمله اسکی و هلیکوپتر سواری رایگان را تجربه می کنید در شهراسکالتوبو Tskaltubo امکانات پزشکی و سلامتی منحصر به فرد و چشمه های آب گرم در انتظار شما هستند.چناچه از انجام بازیهای مختلف لذت میبرید، گرجستان محلی است که می توانید از انجام انواع بازی های با کیفیت در سطح کلاس جهانی و انواع بازیهای شرط بندی بدون قوانین محدود کننده لذت ببرید.

  • پتانسیل قابل توجه در توسعه املاک و مستغلات

گرجستان پتانسیل قابل توجهی برای توسعه هتل ها و مکانهای تفریحی، خانه های مسکونی، مغازه های خرده فروشی و دفتر کار دارد. به گفته ای. تی. کارنی ( A.T. Kearney)”گرجستان جواهر کوچکی است که اشباع شده است”. این کشور رتبه 6 در شاخص خرده فروشی توسعه جهانی 2015 را بدست آورده است. علاوه بر این سرمایه گذاران می توانند از تقاضای رو به رشد برای ساختن ساختمان های اداری کلاس “A” و تسهیلات ساخت سرگرمی های متنوع بهره مند شوند.

 

جهت کسب اطلاعات دقیق تر به وب سایت دیسکاور مشاور سرمایه گذاری در گرجستان  مراجعه نمایید.

فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان, سرمایه گذاری در گرجستان, گردشگری گرجستان, فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان