در این مطلب به راهنمابیی در مورد اخذ اقامت گرجستان و گرفتن کارت اقامت گرجستان خواهیم پرداخت :

در ذیل به دو روش معمول و مرسوم اخذ اقامت گرجستان خواهیم پرداخت :

ثبت شرکت در گرجستان و فعال کردن شرکت مذکور 

ثبت شرکت در گرجستان و فعال کردن شرکت مذکور و گرفتن کارت اقامت گرجستان در مدت زمان یک ماه که معمولا این کارت اقامت یا همان آی دی کارت گرجستان در ابتدا یک ساله و پس از آن سه ساله و پنج ساله هم صادر می شود.

برای کسانی که قصد شروع تجارتی در گرجستان ندارند و فقط نیاز به اخذ اقامت گرجستان دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

دریافت نامه کاری از یک شرکت معتبر در گرجستان:

در این روش جهت اخذ کارت اقامت گرجستان ، می توانید یک نامه کاری از طرف شرکت معتبری دریافت کنید که در آن شرکت مشغول به کار هستید.

این روش جهت اخذ کارت اقامت گرجستان نیاز به هزینه کمتری نسبت به روش اول دارد ( اخد اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت ) و برای کسانی که فقط قصد گرفتن کارت اقامت گرجستان را دارند مناسب است. 

در این روش کارشناسان دیسکاور ، شرکت های قدیمی و معتبری که این گونه خدمات را با هزینه کم انجام می دهند به شما معرفی می کنند. 


طبق قوانین جاری کشور گرجستان در صورتی که شخصی به مدت پنج سال دارای کارت اقامت گرجستان باشد، می تواند با احراز شرایط اقدام به اخذ اقامت دائم و یا شهروندی گرجستان کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با برترین مشاور گرجستان،  دیسکاور تماس بگیرید.   


 دوستان عزیزم ، شما می توانید از مشاوره های رایگان کار شناسان دیسکاور، اطلاعات بیشتری در مورد اقامت گرجستان و نحوه اخد کارت اقامت  ، ثبت شرکت در گرجستان   و نحوه فعال کردن شرکت در گرجستان کسب  اطلاع کنید. 


اقامت گرجستان, اخذ اقامت گرجستان, کارت اقامت گرجستان, اقامت گرجستان با ثبت شرکت